smartclip nimittää uuden Sales Manager / Finland

Image of Valtteri

Tukholma / Helsinki, 20. elokuuta 2021 – RTL Groupin adtech -alusta smartclip nimittää Valtteri Lahtisen Pohjoismaiseen myyntitiimiinsä. Lahtinen siirtyy smartclip -yhtiön Suomen myyntiyksikköön mediatoimisto GroupM:ltä, jossa hän toimi audio ja videomainonta tiimin esimiehenä. Hän liittyy smartclip -tiimiin Sales Manager Finland rooliin.

Lahtinen jatkaa myös työskentelyä IAB Finlandissa. Tässä tehtävässä hän on osallistunut mm. videomainonnan työryhmän projekteihin, webinaareihin, paneelikeskusteluihin ja tarjonnut alan asiantuntemusta jaettavaksi Suomen mediamarkkinoille. Hänen kotipaikkansa on Helsinki ja hänellä on runsaasti osto- ja toimistopuolen tietämystä smartclipin ja koko Suomen videomainonnan tarjoamasta.

Smartclip Nordicsin toimitusjohtaja Halvard Kristiansen kommentoi uutta myyntitiimin nimitystä: ”Valtteri on kokenut videomainonnan ja myynnin asiantuntija ja on osoittanut kykyä ymmärtää loistavasti media-alaa. Työskennellessään GroupM:ssä, erityisesti audio- ja videoyksikössä, hän on osoittanut laajan tietämyksensä näistä markkinoista. Hänen monipuolinen tekninen asiantuntemuksesta on valtava etu pohjoismaiselle tiimille ja antaa meille mahdollisuuden palvella asiakkaitamme entistä paremmin. Toivotamme hänet lämpimästi tervetulleeksi uuteen rooliinsa sekä menestyksekästä alkua.”

Valtteri Lahtinen raportoi Aki Ronkaiselle, Head of Sales Finland smartclip Nordics.

Aki Ronkainen kommentoi: ”Olen iloinen voidessani toivottaa Valtterin tervetulleeksi tiimiimme. Hänen monipuolinen taustansa ja osaamisensa liikkuvan kuvan ja digitaalisen mainonnan ekosysteemistä on meille ja asiakkaillemme suuri voimavara jatkossa. Olemme valmiita kasvamaan ja kehittämään Suomen mediamarkkinaa sekä nostamaan smartclipin videomainonnan uudelle tasolle.”

Valtteri Lahtinen lisäsi: ”Olen erittäin innoissani aloittaessani uudessa Sales Manager tehtävässä. Haluan auttaa  asiakkaitamme ja kumppaneitamme kehittymään nopeasti muuttuvassa toimintakentässä ja saavuttamaan vaativat tavoitteensa. Videomainontaympäristöt monipuolistuvat ja kehittyvät nopeasti ja avaavat siten uusia mahdollisuuksia mainostajille, toimistoille ja julkaisijoille tavoittaa kaupalliset kohderyhmät. Haluamme olla suunnannäyttäjiä tässä kehityksessä kotimaisilla mediamarkkinoilla.”

Executive Director Europe I PR and Communications